CONSTRUCTION FOR BLOG


Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Είσοδος διαχειριστή

Όνομα χρήστη

Κωδικός

Trending Template

About Us

Bet770

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Έφτασε ο Μπανκς στην Αθήνα

Ο Μάρκους Μπανκς έφτασε στην ώρα του στην Ελλάδα και προσγειώθηκε με καλή διάθεση, τονίζοντας πως ήρθε στον Παναθηναϊκό για να προσφέρει. Ζήτησε να κάνει σουτ στο γήπεδο! (pics)



Στην Ελλάδα, βρίσκεται πλέον ο Μάρκους Μπανκς ο οποίος πάτησε το πόδι του στο "Ελ. Βενιζέλος" το βράδυ της Τρίτης (15/11) και το πρώτο πράγμα που ζήτησε ήταν να κάνει μερικά σουτ!
Ο Αμερικανός γκαρντ έφτασε μέσω Λονδίνου στη χώρα μας και συνοδευόταν από τον ξάδελφό του. Στις πρώτες του δηλώσεις ήταν ιδιαίτερα ορεξάτος και σχολίασε ότι νιώθει ωραία με την απόφασή του να έρθει στη χώρα μας για λογαριασμό του Παναθηναϊκού.


"Είμαι λίγο κουρασμένος μετά την πολύωρη πτήση, αλλά υπερτερεί η χαρά μου που βρίσκομαι εδώ. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που πήρα την απόφαση να περάσω τον Ατλαντικό και που βρίσκομαι εδώ. Ανυπομονώ να γνωρίσω τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας και να περάσουμε ωραία", σχολίασε ο Μπανκς και υποστήριξε:
"Όταν έφτασε η πρόταση από τον Παναθηναϊκό, η θετική απάντηση ήρθε χωρίς να χρειαστεί να το σκεφτώ πολύ. Ο στόχος μου είναι μια καριέρα στο ΝΒΑ, αλλά αυτή τη στιγμή δεν μ’ απασχολεί. Αυτό που θέλω αυτή τη στιγμή είναι να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
Δικός μου στόχος είναι αυτός και να νικήσω. Αυτό ήρθα να κάνω. Να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πάρει η ομάδα τις νίκες που θέλει. Παραδέχομαι ότι δεν γνωρίζω πολλά για τη σύνθεση του Παναθηναϊκού. Γνωρίζω κάποιους παίκτες και καλύτερα από όλους τον Ρόκο Λένι Ούκιτς ,με τον οποίο είχαμε συνυπάρξει στους Τορόντο Ράπτορς".
Ο Μπανκς έφτασε στην Αθήνα με τον εξάδελφό του Κέιλιν. Αύριο θα υποβληθεί σε ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις και το απόγευμα αναμένεται να δώσει το «παρών» στην προπόνηση του Παναθηναϊκού.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Football Highlights