CONSTRUCTION FOR BLOG


Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Είσοδος διαχειριστή

Όνομα χρήστη

Κωδικός

Trending Template

About Us

Bet770

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Φερέιρα: "Να αγαπήσετε τον Παναθηναϊκό όσο εγώ"

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα στην ομιλία του προς τους παίκτες τους ευχαρίστησε για τη συνεργασία, εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι ο Παναθηναϊκός θα επιστρέψει στην κορυφή και κάλεσε τους παίκτες να αγαπήσουν την ομάδα όσο εκείνος.



Ιδιαίτερα συγκινημένος ήταν ο Ζεσουάλδο Φερέιρα κατά τη διάρκεια της ομιλίας του προς τους πράσινους.
Ο Πορτογάλος τεχνικός μίλησε στους παίκτες για περίπου 20 λεπτά και κατά τη διάρκεια της ομιλίας του δάκρυσε.
"Είμαι στεναχωρημένος όπως ήρθαν τα πράγματα. Σήμερα είναι μια διαφορετική ημέρα για εμένα, αλλά θα προσπαθήσω να ηρεμήσω. Έχω δέκα χρόνια να πάω στο σπίτι μου και να δω τα εγγόνια μου που έχουν μεγαλώσει μακριά μου. Θα μου λείψει η ποδοσφαιρική καθημερινότητα.
Είμαι 2-2.5 χρόνια εδώ και πραγματικά αγάπησα αυτή την ομάδα. Μου δόθηκε η ευκαιρία να προπονήσω ένα μεγάλο Σύλλογο. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε όλο αυτό τον καιρό, οι οικονομικές δυσκολίες, το παρασκήνιο και διάφορες συγκυρίες δεν επέτρεψαν να φτάσει η ομάδα εκεί που της αξίζει. Πραγματικά έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό και δούλεψα τίμια. Έζησα ορισμένες 'όμορφες στιγμές εδώ και κρατάω τα θετικά", είπε αρχικά ο Πορτογάλος.

Στη συνέχεια τόνισε: "Θέλω να σας ευχαριστήσω για τη συνεργασία που είχαμε. Θεωρώ ότι είστε πάρα πολύ καλοί παίκτες. Σας εύχομαι καλή επιτυχία από εδώ και πέρα. Είμαι σίγουρος ότι η δουλειά που έχουμε κάνει θα βγει στο γήπεδο για να φέρεται τον Παναθηναϊκό εκεί που του αξίζει για την ομάδα και τον κόσμο. Ελπίζω να αγαπήσετε τον Παναθηναϊκό, όπως τον αγάπησα και εγώ".
Τετ α τετ με Ρότσα
Αμέσως μετά το τέλος της ομιλία τους προς τους παίκτες ο Ζεσουάλδο Φερέιρα είχε ένα σύντομο τετ α τετ με τον Χουάν Ραμόν Ρότσα.
Ο Πορτογάλος ευχαρίστησε τον νέο τεχνικό του Τριφυλλιού για τη συνεργασία που είχαν, ενώ του ευχήθηκε τα καλύτερα για το νέο ρόλο του στην ομάδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Football Highlights