CONSTRUCTION FOR BLOG


Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Είσοδος διαχειριστή

Όνομα χρήστη

Κωδικός

Trending Template

About Us

Bet770

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Μέσι: "Δεν ανταγωνίζομαι τον Ρονάλντο"

Για το συμβόλαιο του στην Μπαρτσελόνα, τους συμπαίκτες του, αλλά και την τελειομανία του μίλησε ο Λιονέλ Μέσι ξεκαθαρίζοντας πως δεν βλέπει ανταγωνιστικά τον Κριστιάνο Ρονάλντο.




Ο σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα μίλησε σε εκδήλωση εταιρείας video games για τους στόχους του.
"Για τα επόμενα χρόνια θέλω συνεχώς να βελτιώνομαι και να κατακτώ κάθε τίτλο. Θέλω να είμαι πάντα ανταγωνιστικός".

Ο Λιονέλ Μέσι αναφέρθηκε και στην αντιπαλότητα του με τον Κριστιάνο Ρονάλντο. "Δεν υπάρχει κανένας ανταγωνισμός με τον Κριστιάνο.
Προσπαθώ να κάνω όσο καλύτερα γίνεται την δουλειά μου με την ομάδα μου και την εθνική Αργεντινής. Τα υπόλοιπα είναι για τα ΜΜΕ. Ούτε ο Κριστιάνο, αλλά ούτε και εγώ το βλέπουμε ανταγωνιστικά".
 Ο Μέσι εξέφρασε την επιθυμία να δει κάποιο συμπαίκτη του να κατακτά την χρυσή μπάλα. "Μου αρέσει να προπονούμαι, να παίζω και να νικάω. Πάντα αυτό μου άρεσε από μικρό παιδί. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος εάν κάποιος συμπαίκτης μου κέρδιζε την χρυσή μπάλα.
Το αξίζουν. Δίχως αυτούς δεν θα είχα πετύχει τίποτα. Έχουν μεγάλο μερίδιο στην επιτυχία".
Ο καλύτερος ίσως παίκτης του κόσμου επανέλαβε πως δεν τον αγχώνει το συμβόλαιο του. "Δεν με ανησυχεί το θέμα του συμβολαίου το έχω επαναλάβει πολλές φορές. Είναι προφανές τι θέλω. Το Τσάμπιονς Λιγκ αποτελεί προκληση.
Είναι δύσκολο γιατί μετέχουν οι καλύτερες ομάδες αλλά θα δουλέψουμε σκληρά για να το κατακτήσουμε".  


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Football Highlights