CONSTRUCTION FOR BLOG


Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Είσοδος διαχειριστή

Όνομα χρήστη

Κωδικός

Trending Template

About Us

Bet770

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Πάνκο: «Κυριαρχεί η Καντού»

Πάνκο: «Κυριαρχεί η Καντού» | onsports.grΜόνο η Καντού, την οποία θα αντιμετωπίσουν την Παρασκευή (23/11, 21.00) στο «Pala Desio», βρίσκεται στο μυαλό των παικτών του Παναθηναϊκού. Δεν το λέμε εμείς, αλλά ο Άντι Πάνκο.
Ο Αμερικανός φόργουορντ, ανανεώνοντας το blog που διατηρεί μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ, παραδέχθηκε πως δεν κατέστη δυνατό να πάρει μέρος στο σημερινό (21/11) προπονητικό πρόγραμμα στο ΟΑΚΑ εξαιτίας του υψηλού πυρετού που ανέβασε, ωστόσο θα προσπαθήσει να δώσει κανονικά το παρών στον κρίσιμο εκτός έδρας αγώνα με την ιταλική ομάδα, για την 7η αγωνιστική της φάσης των ομίλων της Ευρωλίγκας.
Αναλυτικά τα όσα έγραψε στο paobcblog.gr: «Καλησπέρα σε όλους σας! Δυστυχώς δεν μπορώ να πω ότι είμαι και στην… καλύτερη κατάσταση, καθώς έχω πυρετό. Δεν θα είμαι στο γήπεδο σήμερα (21/11), αλλά θα προσπαθήσω να δώσω το «παρών» για την ομάδα και να βοηθήσω όσο μπορώ τους συμπαίκτες μου στο σημαντικό παιχνίδι με τη Μαπόορο Καντού. Χθες το βράδυ (20/11) πήγα στο γήπεδο, αλλά προς το τέλος της προπόνησης είχα αρχίσει να αισθάνομαι ότι ο πυρετός ανέβαινε και σήμερα (21/11) έπρεπε να μείνω σπίτι.

Όλοι ξέρουμε ότι δεν σας κάναμε και… ευτυχισμένος από τον τρόπο που αγωνιστήκαμε στηΔράμα, αλλά και πάλι είναι συν μία νίκη. Αυτό είπα και στον κόουτς. Επόμενη στάση είναι ηΚαντού. Παίζουν πολύ καλύτερα στο γήπεδό τους, νίκησαν τη Φενέρμπαχτσε με 24 πόντους διαφορά εκεί, οπότε θα είναι μια διαφορετική ομάδα από αυτή που είδαμε στο ΟΑΚΑ στον πρώτο γύρο. Νομίζω ότι το κλειδί για εμάς είναι το ίδιο: συγκέντρωση για 40 λεπτά. Αν το κάνουμε αυτό, δείξαμε απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης ότι μπορούμε να φτάσουμε εύκολα στη νίκη. Όλοι έχουν μια άποψη για το τι συμβαίνει και για το γιατί δεν μπορούμε να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό, αλλά η ομάδα έχει μείνει ενωμένη, συνεχίζουμε καθημερινά τη σκληρή δουλειά και πραγματικά δεν υπάρχει εύκολη εξήγηση για το τι συμβαίνει και υπάρχει αυτή η αστάθεια. Αν ξέραμε το λόγο, πιστέψτε μας θα τον μοιραζόμαστε μαζί σας. Αυτό που ξέρουμε είναι πως όλοι προσπαθούμε σκληρά κάθε μέρα. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, προσπαθώντας να βρούμε τρόπους να παίρνουμε τις νίκες που θέλουμε.
Θα μου επιτρέψετε να σας πω και κάτι για την πόλη σας, τη χώρα σας; Ελπίζω να είχα ανακαλύψει την Αθήνα νωρίτερα στη ζωή μου, όχι μόνο για εμένα, αλλά και για την οικογένειά μου, γιατί είναι σημαντικό για εμένα να νιώθει άνετα η οικογένειά μου. Είναι εκπληκτική πόλη. Όταν μιλάω με κάποιον στην Ισπανία ή στις ΗΠΑ αυτό τους λέω. Τους λέω ότι δεν είναι αυτά που βλέπετε στις ειδήσεις μόνο. Είδα ότι οι παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτης επισκέφθηκαν τηνΑκρόπολη κι αυτό μου έδωσε την αφορμή για αυτές τις κουβέντες. Ήταν από τα πρώτα μέρη τα οποία επισκέφθηκα όταν ήρθα. Είναι από τα πρώτα πράγματα που ήθελα να κάνουμε με την οικογένειά μου. Είναι πραγματικά εκπληκτική! Αγαπώ την ιστορία και για εμένα ήταν πραγματικά πολύ ιδιαίτερο το να επισκεφθώ αυτό το χώρο. Η πόλη αυτή έχει να προσφέρει πολλά σε όλους μας…
Ελπίζω να μην σας πείραξε η εκτός μπάσκετ αναφορά… Πιστέψτε με για όλους μας αυτή τη στιγμή αυτό που κυριαρχεί είναι η αναμέτρηση με την Καντού… Θέλουμε ένα θετικό αποτέλεσμα σε έναν δύσκολο αγώνα. Άντι».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Football Highlights