CONSTRUCTION FOR BLOG


Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Είσοδος διαχειριστή

Όνομα χρήστη

Κωδικός

Trending Template

About Us

Bet770

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Καραγκούνης: Στόχος η τριάδα

Ο νεαρός άσος, που έχιε σκοράρει σε δύο συνεχόμενες αγωνιστικές, δήλωσε στην εκπομπή "Γκολ χωρίς σύνορα" του ΣΚΑΪ...

- για τα δύο γκολ που έχει πετύχει στους αγώνες του Ατρομήτου με Πανθρακικό και Πανιώνιο

"Νιώθω πολύ καλά, επειδή είμαι σε καλή κατάσταση. Είμαι καλά στην υγεία μου και δουλεύω αρκετά στις προπονήσεις. Βοήθησα την ομάδα μου με τα γκολ, όμως για εμένα μετράει το γεγονός ότι πήραμε τους έξι βαθμούς σε αυτά τα δύο ματς. Ανεξάρτητα με το αν παίζει ή όχι ένας ποδοσφαίρισης, πρέπει να δίνει τον καλύτερό του εαυτό στις προπονήσεις για να είναι έτοιμος όταν φτάσει η κατάλληλη στιγμή. Δούλεψα πολύ όλο αυτό το διάστημα και τώρα προσπαθώ να αποδείξω ότι είμαι καλά".



- για τον ανταγωνισμό που υπάρχει στο «κυανόλευκο» στρατόπεδο
"Για όλους τους ποδοσφαιριστές σημασία έχει η διάρκεια. Αν νικάει η ομάδα, εγώ να μην είμαι καλός ή κάποιος άλλος παίκτης, εκεί θα δώσουμε σημασία. Με το ίδιο πείσμα θα συνεχίσουμε και θα προσπαθούμε για το καλύτερο. Ο κ. Μπάγεβιτς διαλέγει την ενδεκάδα και εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή, ακόμη και αν παίξουμε δέκα λεπτά ή ένα ημίχρονο. Στον Ατρόμητο υπάρχει υγιής ανταγωνισμός και δεν έχουμε κόντρες μεταξύ μας".

- για τους στόχους των Περιστεριωτών τη φετινή σεζόν
"Παραμένει στόχος η τριάδα. Αν εξαιρέσουμε τον Ολυμπιακό, που πηγαίνει με άλλη ταχύτητα, όσοι είμαστε κοντά στην τριάδα έχουμε τον ίδιο στόχο. Πιστεύω ότι μπορούμε να καταλάβουμε την τρίτη ή ακόμα και τη δεύτερη θέση. Εμείς είμαστε ικανοποιημένοι με το όσο το δυνατόν ψηλότερα".


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Football Highlights