CONSTRUCTION FOR BLOG


Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Είσοδος διαχειριστή

Όνομα χρήστη

Κωδικός

Trending Template

About Us

Bet770

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ζευγώλης:Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην Α1

Τις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Ηλυσιακού έκανε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου ο Γιώργος Ζευγώλης, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για τη φετινή πορεία της ομάδας.«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην Α1 και ειδικά στον Ηλυσιακό, μία ομάδα της γειτονιάς μου, που αγάπησα από το πρώτο πέρασμα μου. Η Α1 αποτελεί πρόκληση για κάθε προπονητή, παρότι δεν είναι όπως τα προηγούμενα χρόνια σε όλους τους τομείς. Ο στόχος του Ηλυσιακού είναι η παραμονή στην κατηγορία και το μίγμα της ομάδας με τους έμπειρους αλλά και νεαρούς Έλληνες παίκτες και τους τρεις ξένους που θέλουν να αποδείξουν πολλά, είναι ενδιαφέρον για κάθε προπονητή. Θα δουλέψουμε σκληρά και είμαι αισιόδοξος ότι θα πετύχουμε τους στόχους μας», ήταν τα πρώτα λόγια του νέου κόουτς των Ιλισιωτών, που συνέχισε:

«Θέλω να ευχαριστήσω το Νίκο Χαρδαλιά για τη δυνατότητα που μου δίνει να ανήκω στην οικογένεια του Αθηναϊκού, παρά το γεγονός ότι θα είμαι προπονητής του Ηλυσιακού. Φυσικά θέλω να πω κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Παντελή Γαμπιεράκη, για τη μεγάλη τιμή που μου προσφέρει να είμαι προπονητής μιας ιστορικής ομάδας. Θα ακολουθήσω πιστά τις οδηγίες του Συνδέσμου Ελλήνων Προπονητών, καθώς ο κάθε εργαζόμενος πρέπει να τιμάει το συνδικαλιστικό του όργανο».



Καταλήγοντας ο Έλληνας προπονητής μίλησε για τον προκάτοχο του Δημήτρη Παπανικολάου: «Τιμώ και σέβομαι τον Δημήτρη για την προσφορά του στην ομάδα. Και μόνο η προίκα της νίκης στην Καβάλα, είναι μεγάλο συν για τον Ηλυσιακό στη μάχη που θα δώσει για την παραμονή».

Το προπονητικό επιτελείο του Ηλυσιακού, θα στελεχώσει εκτός του Γιώργου Ζευγώλη και του Χάρη Κουλουριώτη που παρέμεινε στο τιμ, ο έμπειρος τεχνικός, Νίκος Λινοξυλάκης που έχει θητεύσει στο πλευρό ουκ ολίγων προπονητών της Α1.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Football Highlights