CONSTRUCTION FOR BLOG


Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Είσοδος διαχειριστή

Όνομα χρήστη

Κωδικός

Trending Template

About Us

Bet770

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ο Σάντος «αγρίεψε»: «Θα φύγω, εάν…»

Ο Σάντος «αγρίεψε»: «Θα φύγω, εάν…»Ο Φερνάντο Σάντος φιλοξενήθηκε για περίπου δύο ώρες σε μια ραδιοφωνική συνέντευξη εφ” όλης της ύλης.
Ο Πορτογάλος τεχνικός, ερωτηθείς για τις πρόσφατες… γκρίνιες και ανακοινώσεις των μεγάλων συλλόγων για την Εθνική ομάδα, ξεκαθάρισε ότι δεν θα δεχθεί παρεμβάσεις στο έργο του από τους συλλόγους, ανοίγοντας ο ίδιος την πόρτα της εξόδου σε περίπτωση που ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Γιώργος Σαρρής, δεχθεί κάτι τέτοιο. «Μαθήματα δεν δέχομαι από κανένα σύλλογο για το πώς θα κάνω την δουλειά μου. Αν θέλουν ας πάνε στον κύριο Σαρρή να του πουν ποιους πρέπει να καλέσω και αν αυτός το δεχθεί, εγώ θα φύγω. Όλα αυτά που έχουν συμβεί εγώ τα εκλαμβάνω ως έλλειψη σεβασμού στο πρόσωπό μου. Δεν είμαι ο Θεός για να έχω πάντα δίκιο στις επιλογές μου, αλλά δεν έχω δώσει σε κανέναν το δικαίωμα να πιστεύει ότι επηρεάζομαι»…

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την εθνική ομάδα εκφράζοντας την εκτίμησή του στην ποιότητα των παικτών, λέγοντας χαρακτηριστικά στον επίλογο της συνέντευξής του… «δώστε μου την ομάδα αυτή για τρεις μήνες και εγώ θα σας την κάνω μια από τις καλύτερες ομάδες του κόσμου», αναγνωρίζοντας ότι χρειάζεται βελτίωση στο επιθετικό τομέα και στους αυτοματισμούς.

Ανέδειξε το σεβασμό που εισπράττει, πλέον, η εθνική από όλους τους αντιπάλους, λέγοντας ότι «έχει γίνει απολύτως σεβαστή στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Όπως μου έλεγε στην Ιρλανδία ο κύριος Τραπατόνι, είναι δυσκολοκατάβλητη και πρέπει να φτύσεις αίμα για να τη νικήσεις. Κανείς δεν θέλει την Ελλάδα για αντίπαλο…».
Επί προσωπικού σχολίασε: «Ήταν κίνηση ματ για την καριέρα και τη ζωή μου ο ερχομός μου στην χώρα σας. Με έχει αγαπήσει ο ελληνικός λαός και είμαι πολύ ευχαριστημένος για αυτό . Όταν βρίσκομαι στην Πορτογαλία νοσταλγώ την Ελλάδα, όπως όταν βρίσκομαι στην Ελλάδα… νοσταλγώ την Πορτογαλία».
Παραδέχθηκε, πάντως, ότι του λείπει η καθημερινότητα της δουλειάς σε σύλλογο: «Με τρώει το σαράκι του συλλογικού πάγκου, αλλά με κρατάει το συνολικό πρότζεκτ της Εθνικής, το οποίο είναι ακόμα στα σπάργανα».
Οσο για τους νέους παίκτες και την ανάδειξή τους από το ελληνικό ποδόσφαιρο, ξεκαθάρισε: «Για να έχει μέλλον το ελληνικό ποδόσφαιρο πρέπει να ρίξει όλο το βάρος στις Ακαδημίες, δουλεύοντας με εξειδικευμένα άτομα. Μόνο στην Ελλάδα λές ταλέντα και βαπτίζεις νέους Μέσι και Ρονάλτο παίκτες 20 και 22 χρονών. Όταν στέλνουμε νέους παίκτες στο εξωτερικό σε ηλικία 15 ετών είναι σα να παραδεχόμαστε ότι δεν μπορούμε εμείς να τους εξελίξουμε και λέμε στους ξένους: `κάντε τους εσείς ποδοσφαιριστές και μετά φέρτε τους μας πίσω».
Ο Φερνάντο Σάντος παραδέχθηκε ακόμα ότι σήμερα μπορεί να έκανε διαφορετική επιλογή τερματοφυλάκων για την τελική φάση του Euro, αλλά είπε ότι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή σκέφτηκε ότι θα έπρεπε να σεβαστεί τους πορτιέρο που μετείχαν στην προσπάθεια για την πρόκριση.
Ο Πορτογάλος τεχνικός μίλησε ακόμα για τον Κατσουράνη, τον Ζαρντίμ, τον Φερέιρα, τον Ταχτσίδη, τον Φορτούνη, τον… Σέρτζιο Κονσεϊσάο και την γνώμη που εξέφρασε στου ανθρώπους της ΑΕΚ, τον Εβαλντ Λίνεν αλλά και τον Σοφοκλή Πιλάβιο…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Football Highlights