CONSTRUCTION FOR BLOG


Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Είσοδος διαχειριστή

Όνομα χρήστη

Κωδικός

Trending Template

About Us

Bet770

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Κατάθλιψη & ναρκωτικά για τον Μίτσαμ

Ο Αυστραλός σταρ των καταδύσεων, Μάθιου Μίτσαμ συγκλονίζει με την ομολογία του πως έπαιρνε ναρκωτικά για να διαχειριστεί την επιτυχία του.


Στη σκοτεινή πλευρά της απόλυτης επιτυχίας αναφέρεται ο πρωταθλητής των καταδύσεων, Μάθιου Μίτσαμ στην αυτοβιογραφία του με τίτλο "Twists and Turns".
Ο Αυστραλός χρυσός Ολυμπιονίκης από βατήρα 10 μέτρων στο Πεκίνο το 2008 ομολογεί πως έκανε χρήση μεταμφεταμινών τα προηγούμενα χρόνια.
Ο Μίτσαμ, ο πρώτος χρυσός Ολυμπιονίκης που αποκάλυψε πως είναι ομοφυλόφιλος, στράφηκε στα ναρκωτικά γιατί δεν μπορούσε να συμβιβαστεί με το γεγονός πως ήταν ο δεύτερος και όχι ο πρώτος καταδύτης στον κόσμο παρά την επιτυχία του στο Πεκίνο.


"Απέτυχα να πραγματοποιήσω το παιδικό μου όνειρο και να γίνω ο καλύτερος στον κόσμο σε κάτι. Πήρα ναρκωτικά για να νιώσω καλύτερα για τον εαυτό μου", γράφει σχετικά.

Στην αυτοβιογραφία ομολογεί πως έκανε χρήση κι άλλων ναρκωτικών ουσιών, καθώς προσπαθούσε να διαχειριστεί την κατάθλιψη, το άγχος και την ανύπαρκτη αυτοπεποίθηση.

Δυσκολεύτηκε να απεγκλωβιστεί από τον κόσμο των ναρκωτικών. "Κανένας δεν υποπτευόταν ότι έκανα χρήση. Είχα κάνει φοβερή δουλειά, αλλάζοντας την εικόνα μου, όμως φοβόμουν γιατί δεν είχα τον έλεγχο. Έλεγα στον εαυτό μου "θα σταματήσω όταν το θέλω". Όταν ήθελα να σταματήσω, δεν ήταν εύκολο. Και πλησίαζαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Οι άνθρωποι γύρω μου, αναρωτιούνταν για ποιο λόγο δεν με είχε αλλάξει η διασημότητα. Πάντοτε απαντούσα: Γιατί να αλλάξω. Είναι το ευκολότερο πράγμα να είμαι ο εαυτός μου. Έλεγα ψέματα. Δεν ήταν καθόλου εύκολο!".

Μόλις πριν από ένα μήνα ο κορυφαίος Αυστραλός αθλητής στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, ο Ίαν Θορπ αποκάλυψε την εξάρτηση του από το αλκοόλ και την κατάθλιψη από την οποία υπέφερε στη δική του αυτοβιογραφία.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Football Highlights