CONSTRUCTION FOR BLOG


Το ιστολόγιο είναι υπό κατασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Είσοδος διαχειριστή

Όνομα χρήστη

Κωδικός

Trending Template

About Us

Bet770

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Μάρτινς: "Μπορούσαμε να είμαστε ψηλότερα"

Ο Ροζέριο Μάρτινς τόνισε πως χρειαζόταν πολύ το γκολ που πέτυχε κόντρα στον ΟΦΗ μετά το μέτριο ξεκίνημά του στο πρωτάθλημα ενώ εξέφρασε την άποψη ότι ο Λεβαδειακός θα βελτιώνεται παιχνίδι με το παιχνίδι.




Την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι κατάφερε να βρει το δρόμο προς τα δίχτυα στο "Γεντί Κουλέ" και να ανοίξει στο Λεβαδειακό το δρόμο προς τη νίκη κόντρα στον ΟΦΗ (2-0) εξέφρασε ο Ροζέριο Μάρτινς, με συνέντευξή του στην εφημερίδα "Sportday".
Επιπλέον, ο Βραζιλιάνος επιθετικός αναφέρθηκε στο στόχος της παραμονής που έχει θέσει η ομάδα της Βοιωτίας, στο επόμενο ματς πρωταθλήματος με την ΑΕΚ αλλά και τη δική του παρουσιά μέχρι στιγμής στη φετινή Super League.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ροζέριο Μάρτινς:

Για τα γκολ που πέτυχε στο Ηράκλειο κόντρα στον ΟΦΗ:
"Αυτό το γκολ ήταν το καλύτερο δώρο που μπορούσα να κάνω στον εαυτό μου. Με πείραζαν και οι συμπαίκτες μου στα αποδυτήρια, ότι έπρεπε να σκοράρω μια μέρα πριν από τα γενέθλιά μου. Αρκεί βέβαια να μη σταματήσω εκεί. Δεν θέλω να σκοράρω μια φορά τον χρόνο (γέλια). Το χρειαζόμουν και εγώ το γκολ και η ομάδα μου".
Για την μέχρι τώρα απόδοσή του:
"Είχα αγχωθεί και εγώ από την απόδοσή μου μέχρι τώρα. Τη θεωρώ πολύ μέτρια. Δεν είμαι ευχαριστημένος γιατί δεν ξεκίνησα καλά, αλλά όσο περνάει ο καιρός νιώθω ότι βελτιώνομαι και ξέρω ότι μπορώ να δώσω περισσότερα. Μπαίνω σιγά σιγά στον ρυθμό της υπόλοιπης ομάδας, καταλαβαίνω καλύτερα τι ζητάει ο προπονητής μου μέσα στο γήπεδο και μαθαίνω και το παιχνίδι των συμπαικτών μου. Πού θέλουν την μπάλα, τι κινήσεις κάνουν μέσα στον αγωνιστικό χώρο".
Για φετινή πορεία του Λεβαδειακού:
"Μπορούσαμε να ήμασταν ψηλότερα στη βαθμολογία. Εχουμε καλούς και ποιοτικούς παίκτες και το ξεκίνημα δεν ήταν τόσο καλό όσο πιστεύουμε ότι αξίζουμε. Σίγουρα χρειάζεται και χρόνος για να δέσουμε σαν ομάδα. Ηρθαν αρκετοί παίκτες το καλοκαίρι και παιχνίδι με παιχνίδι γνωριζόμαστε καλύτερα. Οσο περνάει ο καιρός πιστεύω ότι θα δείχνουμε κάτι καλύτερο. Πρώτος στόχος είναι η όσο το δυνατόν πιο γρήγορη παραμονή, αλλά από εκεί και πέρα όταν φτάνεις κάποιον στόχο σου, βάζεις τον επόμενο".
Για το ματς που ακολουθείμε την ΑΕΚ:
"Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, με μια μεγάλη ομάδα. Αυτή τη χρονική περίοδο η ΑΕΚ δείχνει να ανεβάζει στροφές όπως κάνουμε και εμείς, γι' αυτό και θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι".


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Football Highlights